600 läsare

Något som är roligt är att statestiken på min blogg har ökat och ligger nu nästan jämt på över 600 läsare per/dag! Det är inte dåligt, tack för den!
 
Ni får gärna kommentera vad ni vill läsa mer om i min blogg, och vad ni tycker är bra/mindre bra med min blogg.
 
Genom att blogga tror jag att jag har fått en bättre förståelse för allting, jag får liksom fundera mer varför jag gör på ett vis eller varför det gick bra/dåligt förra gången på tävlingen när jag skriver det i skrift.
 
Ni har ju följt mig ganska länge nu :) Jag och Lilla Prim!
 
 


4 Kommentarer till "600 läsare"

Blocher Skriver:

Fortsätt som du gör! Alltid en rolig och trevlig blogg att klicka in på! Uppdatera ofta, vilket du redan gör, så fortsätt med det så jag har nått å läsa ;) en sak jag själv funderat på är att skriva inlägg med "så tänker jag" som kan röra allt från träning, tävling, framridning, foder, transport, utrustning osv. Helt enkelt hur du tänker kring olika delar inom hästvärlden, hur du gör och varför :) alltid kul att läsa om hur andra tänker och kan ge många en tankeställare!

Svar: bra tips med "så tänker jag" ska komma på lite inlägg om det! tack!=)
Lina Dolk

2013-07-16 | 18:43:00
Blogg/Hemsida: http://Blocher.blogg.se
Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare Skriver:

ja jag kollar din blogg säkert 20 gånger om dan! haha du uppdaterar flitigt och de är kul :D

Svar: haha det var flitligt av dig! tack!=)
Lina Dolk

2013-07-16 | 21:13:37
Blogg/Hemsida: http://enewe.blogg.se/
Anonym Skriver:

Din blogg är superbra och man blir väldigt inspirerad när man läser den, fastän jag är hopp/fälttävlansryttare.

Kan du inte skriva ett inlägg om ALLA hästar du haft och vilka du har nu, har du bara Oj Oj nu och E-type? Skriv om alla från början, vilka du har ridit till/utbildad / ridit till försäljning och tävlat. Använd gärna många bilder!

Svar: Tack snälla!=)Det kan jag ordna, kommer bli ett långt inlägg haha =)
Lina Dolk

2013-07-16 | 22:57:50
Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare Skriver:

håller med "anonym" skulle va kul att se bilder från när du red iallafall King Co om du har nåra? :D

2013-07-17 | 14:56:02
Blogg/Hemsida: http://enewe.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0