Bilder | Phaffe

 

 
 


4 Kommentarer till "Bilder | Phaffe"

Sara Skriver:

Fin häst! Vad har han presterat innan dig i Jönköping? Har han gått felfria rundor i hoppningen? Svår att rida?
Är han viktbärande? Letar ponny till min dotter därav alla frågor.

Svar: Han är jättetrevlig att rida och gillar att jobba, se Phaffes ägares nummer om mer infor =)
Lina Dolk

2013-07-30 | 18:34:48
Louise Skriver:

http://topponys.blogg.se/2013/july/svar-pa-fragestunden-2.html#comment
Sett detta inlägg? Tänkte bara att det kan vara kul för dej o se :))

Svar: oj vad kul!=)=)
Lina Dolk

2013-07-30 | 18:43:56
Natalie Skriver:

Ville bara säga att du har en sjukt bra blogg! Följer den dagligen och många gånger per dag, inte ofta det finns bra bloggar som blir uppdaterade så ofta med så mycket bra inlägg! Jag själv tävlar dressyr på min ponny så tycker det är extra roligt eftersom din blogg innehåller så mycket dressyr! Dessutom rider du grymt bra och din ponny grymt fin! :)

Svar: tack snäkka kul att du gillar bloggen och min ridning! Ja oj oj är bra fin han! =) kram
Lina Dolk

2013-07-30 | 21:18:56
Blogg/Hemsida: http://nattstad.se/nataliepe
Ägaren till Phaffner Skriver:

Sara :-) Jag kan svara på dina frågor :-) ring mig 073-5990101
// Anna

2013-07-30 | 21:20:58





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0