Bilder

Har precis ridit klart Phaffe, kändes bra höjde upp formen lite idag och testade hur högt han kan bära sig själv samt red
igenom La:1

Ska rida tidigt imorgon bitti också sedan åker han till tävlingsplatsen med hans ägare och vi kommer på fredag med mina två över dagen.

Kommet bilder ifrån systemkameran senare ikväll. Dock inte så bra bilder då det dammar väldigt, det behövs regn!!



2 Kommentarer till "Bilder"

Daniela Skriver:

Såg att du hade en lika dan kamera som mig och ja undrar vart du har köpt ditt objektiv? ps. grym blogg och du inspirerar mig sjukt mycket i min ridning! :)

Svar: Köpte den på en kameraaffär i eskisltuna har glömt vilken tyvärr =/ Tack!
Lina Dolk

2013-07-26 | 15:31:50
Erika Skriver:

Vad är det för kamera du har. Tycker den är riktigt cool som är röd :D

Svar: En pentax, visst är färgen snygg :P
Lina Dolk

2013-07-28 | 13:17:11





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0