Den där Indra!

Indra som är Linneas ponny som varit här i tre dagar och tränat har lite bus för sig ibland när hon tycker det blir jobbigt. Eller rättare sagt dumheter, hon är en väldigt speciell dam och har sina charmiga och ocharmiga sidor (precis som alla hästar) Idag gick hon väldigt bra i slutet när jag red henne men på en sekund så tog det tvärstopp och hon reste sig rätt upp och slog över med mig på.

Båda klarade sig bra som tur var, jag var väldigt snabb och drog runt henne åt sidan så hon tappade balansen åt sidan istället för rätt bakåt över mig. Jag blev nockad och hon gick ner på knä men som sagt båda klarade sig. Tror Indra blev rädd för sig själv då hon gick ännu bättre efter den lilla vurpan. Och det är bra för de ska lära sig att det är farligt att stegra.

Linnea red sedan igenom två program på henne och det såg jättebra ut! Elin har övertalat dom att ställa upp på dressyrtävling snart! Kuuuul!!! Heja Linnea :)



0 Kommentarer till "Den där Indra!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0