Flera tävlingar

Är anmäld till flera tävlingar!
Dagen innan vi åker till SM med Oj Oj är det en kvällstävling i Katrineholm. Är anmäld med E-type i La:4 och Msv c1 men är reserv i båda just nu.

Sedan är jag anmäld den 31/8 med Puff la:1 i Mellösa.

Tur jag har några hästar att tävla så jag kan göra det ofta :)

 

 


3 Kommentarer till "Flera tävlingar"

Alice Carlsson Skriver:

Yes! Hoppas du blir med på kvällstävlingarna i Kholm. Då ska vi tävla mot varandra ;)

Kram!

Svar: ja se till att ni tar emot flera ekipage!! ;) KRAM
Lina Dolk

2013-07-17 | 10:13:11
Blogg/Hemsida: http://systrarnacarlsson.devote.se
Anonym Skriver:

Hur blir det med skola och häst nu för din del har förstått att du ska gå ett vanligt program men Mexiko idrottsinriktning, hur fungerar det?:)

2013-07-17 | 20:44:44
Anna D Skriver:

Anmälde dig på Phaffe i Mellösa ;-)
Kvällstävlingen K-holm hoppas jag du och Amanda kommer med på - Spännande ;-)
//Anna :-D

2013-07-17 | 20:49:57





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0