fokus på uppgiften

Fråga: Hej Lina! Vill först bara gratulera till 2.a platsen! Du är verkligen galen grym!!!:D Nu till min fråga.. Jo det är så att min ponny brukar alltid vara superfin på framridningen, men på banan så blir jag spänd och får lite som blackout och kan aldrig hitta tillbaka till det fina jag hade på framridningen. Jag undrar hur du tänker mentalt innan du går in på banan. Det skulle vara så bra om du kunde hjälpa mig! :D
 
Svar: Tack snälla! =)=)
 
Ja det kluriga är att verkligen våga rida som man gör på framridningen även på banan, jag har precis börjat göra det själv! Jag burkar tänka nu när jag går in "nu jäklar ska jag in och visa vad vi kan" liksom tagga upp mig själv lite. Ocg det gör inget om man missar saker, utan bara att man vågar rida! Blir jag spänd brukar jag tänka på vad min tränare säger och låstsas att jag har henne i huvudet, då släpper jag allt runt om och fokuserar endast på uppgiften :P Andas och ha roligt!
 
 
 
 
 
 
 


0 Kommentarer till "fokus på uppgiften"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0