Fråga

Fick frågan igen om Oj Oj kommer säljas nu, och svar nej!

Han blir kvar iaf ett år till med mig! Och ja vi kommer börja leta storhäst också. Men jag har ju E-type nu ett tag så det är ingen panik.



1 Kommentarer till "Fråga"

Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare Skriver:

Hej Lina, jag har en fråga till dig som jag gärna skulle vilja se ett inlägg om. Varför jag vänder mig till dig är för att du har ridit många olika och stor variation på hästar men dom du rider lyckas alltid dansa fram med dig. Grattis till dina framgånger förresten!

Hur som helst till min fråga, jag har en häst som har ett väldigt bra steg i sig, alla säger de och jag vet det. (Chris har sagt ordagrant att han har ett sjuhelvete steg;)) men han vet inte hur han ska använda det. När vi ökar traven så står det bara "springit, kan bättre" i protokollen. Alltså han springer istället för att länga. Har du några tips hur jag ska få han starkare så han orkar och hur jag kan få han trava ännu större? att trava över bommar är inget som har gett något resultat.. vore väldigt tacksam för svar, kram

Svar: svarar i inlägg!
Lina Dolk

2013-07-31 | 19:24:19
Blogg/Hemsida: http://enewe.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0