Godmorgon

Vaknar upp i sommarstugan idag, härligt!

Idag har både Puff & Oj Oj vilodag för att samla på sig energi till helgen. Känns konstigt att inte rida tre hästar som jag brukar.

Hinderna ska målas klart och sedan ikväll ska Puff badas eftersom han inte ska gå något mer pass hemma, joggar han på banan imorgon. Oj Oj ska jag bada imorgon när jag har tränat för Emelie han ska bara ledas på banan när vi kommer fram.

Packningen är det inga problem med, det är så enkelt att packa när man har några års rutin på många meeting, allt ligger på sin plats och jag vet exakt vad som ska med. Skåpet och höt kommer till derbyt idag med Linnea så vi har inte alltför mycket mera som ska med.

Bild. Skåpet för 1 dags tävling,
Så ni kan tänka er för en helg ;)



1 Kommentarer till "Godmorgon"

Anonym Skriver:

Hej Lina!
Får man gå ut och gå med hackamore på meetings eller måste man ha bett? :)

Svar: bra fråga! ingen aning faktiskt om jag ska vara ärlig!
Lina Dolk

2013-07-17 | 21:33:23





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0