Godnatt

Nej ni, nu ska jag/vi sova, ladda batterierna till imorgon. Jag och Elin har ställt klockan på 5.30 för att åka och fodra, mocka och promenera med hästarna. Jag har alltid som regel att först se till att hästarna får sitt på morgonen sedan åker vi och äter frukost.

Vi åt räkor och smörgåsar ikväll, mums!
Har läst igenom programmen till imorgon även om jag kan dom så läser jag alltid igenom dom igen kvällen innan och "rider" ritten i huvudet.



1 Kommentarer till "Godnatt"

Matillda Skriver:

Kan du inte skriva ett inlägg om hur en vanlig dag på ett meeting går till. Med rutiner tider osv. Förstår att det är olika beroende på när du startar men på ett ungefär.

Svar: fixade det =) hoppas du blev nöjd!
Lina Dolk

2013-07-18 | 22:56:05





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0