Hej Ronja

Jag vet att Ronja läser min blogg, så tänkte ge henne en hälsning ifrån Ove att han tycker det ska bli kul att träffa dig snart!

:)



4 Kommentarer till "Hej Ronja"

Matilda Skriver:

När åker Ove?

Svar: det beror lite på när de får in allt hö, men kanske söndag eller måndag.
Lina Dolk

2013-07-11 | 21:19:00
Helene Skriver:

Träffade Ronja med familj när de var inne i butiken och handlade lite hästsaker åt Ove, de verkar supergulliga :D

Svar: ja dom är supersöta! =) där får han det bra!
Lina Dolk

2013-07-11 | 21:39:20
Anonym Skriver:

Hej skulle du kuna lägga ut video när du rider ove sista gången , han e urgullig :D
grym blogg lina fortsätt som du gör och du är en förebild för mig med min häst '':D

Svar: det kna nog komma! Kul att du gillar det jag gör =) kram
Lina Dolk

2013-07-12 | 06:49:37
Ronja Skriver:

Å, vilka fina bilder. Hälsa Ove att jag saknar honom och längtar tills kommer hem till mig :-)

Svar: =)
Lina Dolk

2013-07-12 | 09:15:36





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0