Högtryckstvätta

Imorgon börjar den årliga storstädningen av stallet, det ska tvättas ifrån topp till tå! Elin har köpt sig fri haha, jag fick 500kr om jag gjorde allt själv, får återstå och se om det var värt det. Tur jag är ledig!

Ge mig alla era städtips är ni snälla!

Såhär pigg är jag på att tvätta det ;) fina Budda!



3 Kommentarer till "Högtryckstvätta"

Emma Skriver:

Hej, skulle du kunna rekommendera några tränare för en pigg lite tittig ponny, ( både dressyr och hopp) och hur mycket tar dom per lektion :) kram

Svar: Elin hjälper folk för 150 kr dressyr och lättare hoppning, sarali 250 kr hoppning och Emlie 350 kr dressyr! =) jag rider för alla dom =)
Lina Dolk

2013-07-02 | 21:40:52
tilde Skriver:

Hej Lina!!
Hörde du att jag kom trea på sparbanken rekarne stora cup i helgen med Casanova!! Tyvärr så var han seg när jag kom in på banan men hur gjorde du blev han inte seg när du kom in på banan ?? Skulle vara bra med lite tips!! En stor stor kram Tilde och Casanova<3<3

Svar: Se till att ut och galoppera han ordentligt så han orkar med! =) Sedan brukar jag aldrig rida fram så länge just för att de ska ha energin på banan, jag galopperade alltid när jag kom in på banan innan jag fick startsginal det tyckte jag funkade bäst! =)
Lina Dolk

2013-07-02 | 22:17:14
Blogg/Hemsida: http://totteochcasanova.blogg.se
Anonym Skriver:

snygging :)

Svar: oja :P
Lina Dolk

2013-07-02 | 22:41:37





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0