Hoppning Oj Oj

Fick frågan om Oj Oj hoppas ibland, och hoppa är väl att ta i, men små hinder och gymnastik hoppar han ibland det gör jag. Sedan använder jag mycket bommar i vardagen.

Att jag inte hoppar Oj Oj låter larvigt för visa, men att jag inte gör det är för att spara på honom då det sliter mycket i senorna vid alla rörelser på stor bana ändå med det svåraste rörelserna och inte minst i travökningarna där han trycker på ordentligt. Men jag försöker variera träningen så mycket som möjligt.



1 Kommentarer till "Hoppning Oj Oj"

Matilda Skriver:

Jag tycker du tänker helt rätt! Min dressyrhäst får bara "hoppa" lite små hinder ibland, för att variera träningen och för att han tycker det är kul! Men jag vill också spara på honom! :)

Svar: ja man får välja lite!= )
Lina Dolk

2013-07-29 | 20:01:18





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0