JB i Eskilstuna

Fråga Linn: Hej Lina. Du verkar leva ett drömliv, enligt alla som håller på med hästar tror jag. Nu är jag lite nyfiken på vad du ska göra i höst, vad ska du gå på för gymnasium och vilket linje? Varför har du valt just den linjen? Hur blir det hästarna? :) Stort grattis till alla dina framgångar! :)
 
Svar: Hej!
 
Ja jag lever ett drömliv där jag kan rida många fina hästar och har eget stall på gården, är superglad för det! Det jag många tror om mig är att jag inte kämpar med det jag har. Utan många säger att jag bara har fina hästar som kan allt, men så är det inte riktigt.
 
Jag rider oftast innan skolan, eller som nu när jag är på Brolöten så rider jag innan jag ska dit eller på kvällen. Imorgon ska jag rida 5.30 för att hinna, men jag beklagar mig inte, utan tvärtom jag gör det FÖR att kunna ha många hästar hemma samtidigt som ska tävlas.
Oj Oj kunde sina saker absolut, men han går faktiskt bättre nu och på hägre nivå än när jag köpte honom. Vi passar verkligen varandra. Han är en riktigt svår men bra läromästare, jag älskar honom.
 
Jag ska gå JB i Eskilstuna till hösten, där kommer jag gå beteendevetenskap med inriktning idrott. Jag vill bli idrottslärare när jag blir "stor"
TACK SNÄLLA! <3
 
 
 
 


4 Kommentarer till "JB i Eskilstuna"

Sofia Johansson Skriver:

Med din vilja kommer di bli det när du blir "stor"

Kram tant brun

2013-07-24 | 22:24:26
Blogg/Hemsida: http://soffiajohansson.blogg.se/
Simona Bergström Skriver:

Besök gärna min blogg skulle betyda allt :)

2013-07-25 | 00:44:48
Blogg/Hemsida: http://simonakristina.se
Alexandra Skriver:

Drömliv vet jag inte om jag skulle kalla det. Eller självklart på ett sätt men utifrån din blogg sett så kämpar du otroligt hårt med tidiga/sena dagar, "jobb" på brolöten osv! Är många som inte skulle klara av det! Stor guldstjärna till din insats med allt. Är extra roligt att det går så himla bra för dig och hoppas du kan fortsätta så som junior/yr också!! :)

2013-07-25 | 08:11:51
Sofie Skriver:

Hej! Tycker du är grymt duktig på alt du gör!
Men skulle du kunna göra fler hiss/diss ? :)

2013-07-25 | 13:13:47





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0