Mina gamla stjärnor

Något som är väldigt kul här på tävlingen är att både Casanova min förra älskling och Kilian som jag hade i träning är här och tävlar.

Jag har inte sett de rida, kan tycka att det är lite jobbigt för dom om jag står som en hök haha. Men det är så roligt att se båda för de passar så bra med sina nya ryttare.

Casanova smälter jag såklart för och det gör lite ont att se honom av saknad men jag är superglad att han kom till sin ryttare han har nu! <3

Både jag och elin har varit inne och myst med han när han varit själv i boxen ;)



3 Kommentarer till "Mina gamla stjärnor"

Maja Skriver:

Grattis till vinsten!!!

Svar: tack ;)
Lina Dolk

2013-07-21 | 14:45:06
Blogg/Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/
Mickis Skriver:

Grattis till vinsten!! :D

Svar: tack!=)
Lina Dolk

2013-07-21 | 14:45:28
Blogg/Hemsida: http://tmickis.blogg.se
Matillda Skriver:

Grattis till segern!

Svar: tack!=)
Lina Dolk

2013-07-21 | 15:08:43





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0