Phaffe d-ponny

Phaffe idag red jag nu ikväll efter Brolöten, tog även OJ OJ då.
Phaffe passar mig rätt bra, lite kommunikationsmissar ibland men det är ju inte så konstigt då vi precis lärt känna varandra.
Det vi brister lite i är ryggningen - det går alldeles för fort bakåt, och i halterna- där är han snabb att ge sig iväg. Men annars är jag nöjd och tror också även han var det efter passet :)
 
 
 
 


5 Kommentarer till "Phaffe d-ponny"

Anna D Skriver:

Fina ni :-D Ser klart bättre ut ;-) men vet att han kan få upp ryggen mer. Men hitta det du visar idag på tredje gången du rider är beundransvärt ♥ Ser att sadeln glider fram (gottmed gräs) och du hamnar i stolsits. Hoppas du hinner prova nya jorden på fredag.
DU ÄR GRYM !

2013-07-24 | 21:13:23
Frida Skriver:

Tycker allt att tårna nästan är på plats, duktigt Lina! :*

Svar: hahaha ja nästan iaf ;)
Lina Dolk

2013-07-24 | 21:48:47
Blogg/Hemsida: http://fridaaaxelsson.blogg.se/
Anonym Skriver:

Fin ponny! Vad har han gått för klasser innan och med vad för resultat?:)

2013-07-24 | 21:57:02
Anna D Skriver:

Anonym, du kan ringa mig för mer info
073-5990101 :-)
// Ägaren Anna

2013-07-24 | 23:09:37
Emelie Skriver:

Ligger inte sadeln lite långt fram? Glider den under ridpasset? Det har min också gjort (dock var den ny då, så skulle rida utan schabrak 5 gånger i skritt) nu sitter den som en smäck! :D

Svar: jaha det har jag aldrig hört att man ska göra, bra tips! Jo här på bilderna låg den för långt fram!
Lina Dolk

2013-07-26 | 15:33:36
Blogg/Hemsida: http://johanssonsen.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0