Planerar

När det är final ska det vara omvänd startordning, de med bäst poäng går ut sist. Men eftersom jag har två till a final så måste Puff gå ut först i sin för att jag ska kunna rida fram Oj Oj till hans klass.

Det är endast 40 min mellan mina starter och det blir tufft i denna värme. Elin försökte prata med överdomaren om att antigen skulle de skjuta/ lägga in en kort paus eller flytta Oj Oj till sist i hans klass men det brydde de sig inte om. Det verkade som att det tyckte jag fick skylla mig lite själv att jag hade två hästar med mig och att de hade gjort vad de kunnat genom att sätta Puff först. Men då hade det varit bättre att Puff fick gå på sin egentliga plats för då hade jag kunnat jogga fram Oj Oj och sedan tävla Puff. Och sen hoppa upp på Oj Oj igen då han behöver lite längre framridning så vem de gjorde det bättre för undrar vi?!

Men jag är bra på att slå i underläge så detta gjorde mig ännu mer taggad!;) Bara att gilla läget helt enkelt.


Jaja bara att rida på men tycker faktiskt man kan få fråga utan folk ska bli sura/ irriterade när man ställer en fråga.

Jag Linnea & Linnea gick en promenad med hästarna vid halv 10 ikväll medan elin mockade alla boxar. Mysigt att vara på tävling med sina vänner som hoppar :)



2 Kommentarer till "Planerar"

Matilda Skriver:

Heja lina! Håller tummarna, visa vart skåpet ska stå imorgon med båda hästarna!!

Svar: tur du höll tummarna för mig! =)
Lina Dolk

2013-07-21 | 00:27:27
Maja Skriver:

Lycka till!!

2013-07-21 | 01:51:06
Blogg/Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0