Sir Owein är såld

Världens finaste tävlingskompis och vän ska nu lämna oss för att bli Ronjas ponny.

Ronja är 9 år och rider fantastiskt bra. Jag är både glad och ledsen på samma vis

<3



4 Kommentarer till "Sir Owein är såld"

Anonym Skriver:

Hej! Hur gammal var Oj oj när ni köpte honom och hur gammal var du när ni köpte han?! Vad hade han gått för klasser !? Haha många frågor men jag undrar ! Älskar din blogg :)

Svar: Hej! Han kunde allting och tävlat högsta klasserna innan jag fick honom till mig, jag har haft han i tre år! Kram
Lina Dolk

2013-07-11 | 13:01:48
Miranda Skriver:

Mitt namn försvann men det är jag Miranda som skrev kommentaren ovan!

2013-07-11 | 13:02:29
Sara Skriver:

Åh vilken dröm att få köpa Ove!

Svar: ja han är så fin =)
Lina Dolk

2013-07-11 | 15:03:39
Anonym Skriver:

Kan du inte göra ett inlägg med din och Oves resa? Från att han kom till er till att han åker, typ tävlingar och roliga grejer men även om ni hade några "ner" vore kul att läsa :)

Svar: Det är planerat att komma :) Får se när jag gör det, känns lite jobbigt också men det kommer.
Lina Dolk

2013-07-11 | 22:40:12





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0