Slut

En lång dag börja nå sitt slut! Redan 6 imorse var jag och Elin i stallet för att rida innan värmen kom, mycket skönare att rida på morgonen än på kvällen när knotten kommer.

Sedan åkte jag som sagt till Brolöten, Emelie var inte helt nöjd då hon tyckte Btiman blev lite trött i visa saker, men det var 2000 grader (typ) i ridhuset så man smälte bort kändes det som.

Nu ikväll har jag vart hos min bror, vi firade hans tjej som fyllde år för några dagar sedan:)

Imorgon blir det ridning innan värmen, sedan ska jag prova en ny ponny imorgon, men mer om de då!

Har fått frågor om jag kommer lägga upp film ifrån banan på NM, och det kommer jag göra dock så har mamma filmerna och hon är i Åre tills onsdagkväll.. Men sen ska jag klippa ihop det så ni får se :)



1 Kommentarer till "Slut"

Maja Skriver:

Hur går det med försäljningen av Ove och Puff? Såg att någon red Ove (???) i filmen där du red E-Type för någon vecka sen :)

Svar: jodå det går bra, kommer mer info nästa vecka om det!
Lina Dolk

2013-07-07 | 22:47:03





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0