Vardagsfin

Igår friserade jag Puff. Han somnade på gången, när det var dags att tränsa fick jag väcka honom. Haha jag vet inte hur många gånger han gäspade. Jag testade även om han skulle ha pannknopp eller inte. Det lutar åt pannknopp då man ser hans fina bläs! När jag väl höll på så gjorde jag en hingstfläta dock ska han ha knoppar på tävling.


4 Kommentarer till "Vardagsfin"

Maja Skriver:

Har du samma sadel på Puff och Oj Oj? :)

Svar: ja jag testade oj ojs då jag sitter bättre i den! funkade bra. Men puff har sin egna sadel också.
Lina Dolk

2013-07-17 | 13:28:29
Anonym Skriver:

Vad är det för sadel/sadlar du har på hästarna?

Svar: Har en ny sadel nu på oj oj, och det är en Equipe! supernöjd!
Lina Dolk

2013-07-18 | 12:30:05
Emelie Skriver:

Fin fläta! :) kan du inte göra en film när du gör olika frisyrer på hästarna? :))

Svar: det kan komma =)
Lina Dolk

2013-07-18 | 21:56:34
Blogg/Hemsida: http://emelienoreen.blogg.se
Zandra Skriver:

Fast "hingstfläta" är det ju inte. =P Det är ju antingen en spansk eller fransk man gör. Svårt att urskilja vilken av dem det är på bilderna, den översta ser ut som en spansk men på sista bilden ser det ut och kunna vara ett försök eller antydan till fransk. Ser iaf rakt och välgjort ut, tummen upp! =)

Svar: haha en blandning då med andra ord? ;)
Lina Dolk

2013-07-19 | 10:37:41
Blogg/Hemsida: http://Zidressage.bloggplatsen.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0