C-ponnierna till NM

Nu tänkte jag berätta om vilka fler c-ponnier det är som ska delta på NM för Sverige :D
 
Och det är jag och tre goa tjejer till,
Moa Södergren, Ella Viebke och Linnea Holmgren, det ska bli jättekul att vara ett team med dessa tjejer, vi alla har träffats mycket på tävlingarna innan och vi kommer såklart hänga nere på Flyinge också. Vi har en facebookgrupp där vi nu ska börja tagga inför kommande uppgift.
 
Det kommer även vara 4 st d-ponnier som ska delta ifrån Sverige.
 
Ella & Daylight
 
Moa & Adrenalin
 
Linnea & Indiana Joe
 
Och jag ;)
 
Man kan ju säga att vi har en bra blandning på hur våra hästar ser ut, som en "gott och blandat påse" finns något av allt.
 
 
 
 
 


4 Kommentarer till "C-ponnierna till NM"

blocher Skriver:

Måste bara börja med att säga att jag tycker du är en fantastiskt duktig ryttare och du verkar så glad och trevlig hela tiden, tummen upp!

Kom av mig från att läsa bloggar ett tag, men trillade nu in på din och undrar om du inte kan förklara hur du kom med till NM? Och så undrar jag varför du inte ska vara med i Falsterbo? Har ingen koll på vilka regler och kval som gäller, vore kul och veta trots att ponnyåren är förbi för min del :)

Lycka till på NM!

Svar: tack snälla! =) Jag är oftast glad faktiskt.Kan skriva lite om hur man blir uttagen i ett inlägg, tillFalsterbo gäller det att vinna de kvaltävlingarna som är, och jag lyckades inte med det utan var och snuddade på det men räckte inte hela vägen tyvärr, hade varit jättekul att får rida där såklart! TACK!
Lina Dolk

2013-06-16 | 13:18:26
Blogg/Hemsida: http://blocher.blogg.se
:) Skriver:

Varför är det bara c-ponnyer med i NM det här året? Är det alltid så? :) Så himla bra blogg du har!

Svar: det kommer vara 4 st d-ponnier också! =)
Lina Dolk

2013-06-16 | 13:49:19
Anonym Skriver:

Vad heter hästen Linnea rider? Är det Indiana Joe?

Svar: det stämmer ja =)
Lina Dolk

2013-06-16 | 14:03:30
Alva Skriver:

Hej! Skulle du kunna göra ett liknande inlägg fast med vilka D-ponnyer som ska va med på NM, gärna på EM också om du vet något om det. Det skulle vara kul att veta, och jag har själv inte hittat någon lista på det.

Jag kan avsluta med att säga att du är en stor inspirationskälla och förebild! Det kändes stort att slå sin största idol nu i segersta ;) tack för en bra blogg!

Svar: Hej!Ja jag kan ordna ett inlägg med dom :)

Grattis till placeringen på Segersta! Vi ses väl på flera tävlingar nu i sommar :)
Lina Dolk

2013-06-16 | 17:25:05
Blogg/Hemsida: http://alvaliew.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0