Falsterbokval

Imorgon är det tävling på Segersta, nationell och det är kval till Falsterbo, sista chansen!

Jag startar runt halv 10 så det är bra då kommer det inte hinna bli allt för varmt. Jag kan inte ha en bättre känsla än nu, Oj Oj har gått super hela veckan och vi börjar hitta något stort. Sen får vi se om vi lyckas få till det imorgon, annars har vi det på G!

Jag kommer satsa stenhårt imorgon, ingen mesridning utan vinna eller försvinna typ. Det får bli missar men då ska det bli det för att vi satsar.

Jag är taggad som ni märker och det ska bli roligt att tävla :)



3 Kommentarer till "Falsterbokval"

Matillda Skriver:

Lycka till!

Svar: tack för lyckohälsningen! =)
Lina Dolk

2013-06-05 | 18:51:44
Ellinor Skriver:

ååh gud så fin häst du har! :D

O hoppas det gick bra idag på tävlingen! :))

Svar: han är underbar :)
Lina Dolk

2013-06-06 | 15:58:54
Blogg/Hemsida: http://ellinorsollander.blogg.se/
Caroline Skriver:

Lycka till :)

Svar: tack! =)
Lina Dolk

2013-06-06 | 16:19:36
Blogg/Hemsida: http://cronsellpysslar.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0