kommentar

Kommentar: Hej Lina! :) måste bara berömma dig. Du verkar vara en underbar person och du rider otroligt bra! Jag tycker att man ser glädjen i din ridning och att du aldrig bestraffar hästen ( så som man tyvärr ibland ser på framridningar). Fortsätt så som du gör och lycka till på nm och sm , jag hejar på dig och Oj Oj!:) kram
 
Svar: TACK! Vad roligt att du säger att du ser glädjen, för jag älskar att rida!
Nej man kommer inte långt med bestraffing utan jag rider utan spö så mycket som möjligt, nästintill aldrig på Oj Oj, tar till det om jag behöver det i någon rörelser för att peta till lite om det behövs för att hästen ska förstå vad jag menar. Aldrig för bestraffing.
 
KRAM!
 


0 Kommentarer till "kommentar"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0