Lung och nervös på samma gång!

Packningen är så gott som klar, började packa för en vecka den så det har inte varit någon stress med den som det annars lätt brukar bli.. ;)
Dock är jag såklart nervös inför ritterna, upplevelsen och att jag, lilla jag ifrån byhålan ska representera Sverige i ett mästerskap tillsammans med min vita prins! Fick även en annan uppgift idag som jag kanske ska genomföra, får se hur det blir med det. Skulle vara sjukt häftigt men galet nervöst!! Ni får veta mer när det är klart! Mina hår/smyckes saker som ska med!


2 Kommentarer till "Lung och nervös på samma gång!"

Julia Skriver:

Lycka till nu!!

Svar: tack julia!
Lina Dolk

2013-06-24 | 21:22:40
bella Skriver:

STORT lycka till nu!! Hejar på er! :D
Vore kul att se hur du sätter upp håret inför tävling oxå haha ;)

Svar: Ska ordna det! tack snälla!
Lina Dolk

2013-06-24 | 21:24:58
Blogg/Hemsida: http://cali.horseworld.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0