morgon!

Godmorgon!
 
Oj Oj har nu gått en promenad, han verkar pigg och glad min stjärna <3
Jag ska snart träna lite lätt för Emelie, visa Oj Oj runt lite och känna igenom han, försöka hitta bra flyt och känsla.
 
I eftermiddag kommer det vara vetrinärbesiktning och då ska hästarna vara knoppade. Jag är om jag får klappa mig själv på axeln bra på att knoppa, det går på 10 min och de sitter bra. Jag gillar stora och få knoppar.
 
 
 
 Och citatet " kan man inte vinna får man vara snyggast" Mina tjusiga benlindor är ifrån http://www.ryttarsmycken.se/
 
Hästarna hemma har en liten semester nu när vi är iväg, vår supersnälla faster som även är granne med oss tar hand om de tre hemma. De går på lite mera gräs och får vila både huvud och knopp, kan vara bra ibland! Men på söndag är deras vila över, då blir det longering och sedan är vi igång som vanligt igen.
 
Kommer bilder ifrån allt senare.
KRAM!
 
 


0 Kommentarer till "morgon!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0