Retstickor

Tror hästarna var på rethumör idag!! Alla gick och småbet på varandra på vägen till hagen, otåliga när jag byte täcken. Ja ni förstår nog vad jag menar! Red Puff på morgonen, han var pigg och låg på lite till en början så fokuset idag låg på snabba övergångar. Han blev riktigt fin mot slutet och jag blev nöjd.
 
Just nu sitter jag och avlider av värmen inne i huset!! Det bara rinner svett, 26 grader. Måste be pappa sänka lite när han kommer sen. Kvavt ute också, myggen trivs som fisken i vattnet medans mitt huvud ber om en alvedon. Tror det beror lite på över att jag har hållit igång från morgon till kväll en lång tid nu! Börjar kännas i kropp och knopp. Ska köra på denna vecka med sen nästa helg ska jag iallafall ha en sovmorgon har jag bestämt! :D
 
Har konstiga tider i skolan denna vecka och nästa vecka med så det är viktigt att planera, speciellt när det är tävling också!
 
Måndag: 08.00 - 15.20
 
Tisdag: 12.00 - 21.00
 
Onsdag: 08.00 - 15.20
 
Torsdag: 11.00 - 22.00 ( Tävling på fm så får se vilken tid jag hinner till skolan)
 
Fredag: 11.00 - 22.00
 
(nästa vecka)
 
Måndag: 08.30 - 12.00      17.00 - 22.00
 
Tisdag: 08.00 - 12.00        17.00 - 23.00
 
Ondag: 17:00 - 23.00 ( AVslutningsmiddag)  
 
Torsdag: 09.00 - 12.00 (Skolavslutning) Senare på kvällen ska alla 9or träffas.
 
Fredag: Skolresa hela dan
 
Hahah ja som ni ser så är det bara två normala dagar, allt detta beror på musikalen, sen är det sommarlov!!
Nu ska jag plugga i några timmar innan jag hästar hela kvällen ;)
 


0 Kommentarer till "Retstickor"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0