Sadelskåp

Fick frågan om jag tycker att man måste köpa sadelskåp om man endast rider meeting 1-2 gånger om året, och nej absolut inte är det inget tvång, däremot är det väldigt smidigt med dessa skåp då man får rum med västligt mycket och man kan ha bra ordning i det. Sin sak på sin plats.

Men jag vet några som har byggt en trälåda och har gjort krokar och så där, så allt går att lösa:) det är bra att ha sakerna ihop packade och inte ha allting utspritt just för att hålla ordning och veta vart man har allt.

Att vi var tvugna till skåp var för att min bror blev allergisk mot djur och vi inte kunde ha sakerna i bilen, så då var det lätt att "övertala" pappa till ett skåp. Jag använder det jämt till både träningar och tävlingar.



0 Kommentarer till "Sadelskåp"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0