Sommarlov!

Skolavslutning idag, sorgligt var det!! Tror aldrig jag har sett så många ledsna ungdomar samtidigt.. En i min klass har gjort en jättebra film på oss i klassen under den sista tiden. 35 minuter lång, när det var slut grät, vi, föräldrar och lärare!! Tänkte ladda upp filmen här så jag kan dela med mig av den glädje vi har tsm!

Nu är jag påväg tillbaka till Flen, ikväll ska alla skolans 9or träffas tillsammans en sista gång och ha riktigt kul! Imorgon 08.00 åker tåget till Stockholm, klassresa står på schemat.

Sen har jag lugnt, då kommet massa bilder/filmer ifrån med gångna grymma veckan! Musikal, avslutningsmiddag, skolavslutning, klassresa!



1 Kommentarer till "Sommarlov!"

lisa Skriver:

när kommer filmen från er klass upp på bloggen ? :)

2013-06-20 | 21:56:16





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0