Stjärna till Puff

Vilka framsteg denna kille gör nu på kort tid, han har utvecklats ordentligt! Vilket är superkul, är han kvar (inte såld) så kommer jag ta med även Puff ner till Ponnyderbyt, vi har börjat träningen redan nu för det.

Ett tips till er som ska på meeting för första gången, se till att hästarna har konditionen ordentligt och att de kan ridas hårt 3 dagar som de gör på derbyt. Så att man lägger upp träningen hemma att de tränas 3 dagar sedan tar det lugnare. Jag brukar annars bara rida hårt två dagar efter varandra men nu måste jag se till att de orkar tre dagar.

:)



1 Kommentarer till "Stjärna till Puff"

Emma Skriver:

Hej Lina! Jag har en liten fråga, där nackstycket ligger när tränset är på hästen har du klippt bort manen där eller hur gör du? Kan du typ visa en bild hur det ser ut som du har det? När du friserar dina hästar vad brukar du "fokusera" på då att få snyggt? LYCKA TILL på NM! Jag kommer också vara nere i Flyinge under den tiden, fast jag ska inte tävla!

Svar: svarar i inlägg! =)
Lina Dolk

2013-06-17 | 12:39:54





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0