Dålig natt

Inatt låg jag vaken flera timmar och näsblodet ville inte sluta.. Har även ont i kroppen, ont i halsen och täppt i näsan men nu ska jag sluta klaga för illamåendet är bättre och jag slutar tidigt idag så jag överlever med halstabletter och Ipren.

När jag kommer ska jag rida ut på Puff och Oj Oj.

Tror många ridtjejer känner igen sig att rida även fast man känner sig dålig, vad gör man inte för sina älsklingar!

Chip bjuder på inläggets bild.



1 Kommentarer till "Dålig natt"

Frida Skriver:

Känner verkligen igen mig!
Ska också ner till hästhagen i helgen och är super förkyld !
Krya på dig och lycka till i helgen !

Svar: Ja det är inte kul. Hoppas du mår bättre nu! TACK!
Lina Dolk

2013-03-27 | 18:28:16





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0