Fredag

Bästa dagen inte sant? Elin har stallet klart när jag kommer hem, så det är endast ridning för min del.

Efter mina tre har tränats så kommer jag åka in till Flen igen för att umgås med mina vänner. Sedan kommer både lördag och söndag bestå av många timmar i stallet.

Något särskilt ni vill läsa om eller få bilder på?



2 Kommentarer till "Fredag"

Ebba Skriver:

Vilken va din första tävling? Hur gammal va du? Vem tävlade du på? Vart? Vilken plats kom du på? Och lägg ut lite bilder :)

Svar: svarar i inlägg!
Lina Dolk

2013-03-22 | 14:48:00
Ebba Skriver:

Kan du lägga ut en video på hur du gör i ordning dina hästar inför ridning! T.e.x: När du borstar lite grann? Tränsar? Sadlar? Lindar ? Och lite så :)

Svar: det ska jag ordna!
Lina Dolk

2013-03-23 | 19:49:13





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0