lindor och paddar

Fråga: Hej Lina! Jättefin blogg! :)
Jag har en fråga till dig angående lindning av ben. Jag undrar vad du tycker bäst om för material av lindor och om du lindar med paff? Och även om du har några favoritlindor?
Själv lindar jag bara med fleece utan padd för att jag tycker det blir så stort med padd när man rider, jag har ju padd om jag lindar över natten... :) anledningen till att jag frågar om favoritmärke är för att jag är så himla kräsen och inte gillar förlånga/för tjocka lindor, och behöver lite tips... ;)
Kram!
 
Svar: Hej! och tack så mycket.
 
Jag lindar alltid med fleecelindor och har paddar under, har inget direkt favorit märke på lindorna däremot gillar jag paddarna ifrån Mias.Att jag använder paddar är för att de ger bättre stöd än utan samt att om hästen skulle råka sparka sig själv så skyddar det mera.  Jag klipper alltid av mina lindor just för att det blir som du säger, klumpigt och för tjockt. Och då blir det jättebra faktiskt. Så fram med saxen ;)
 
Här ser du bild med lindor ifrån BR samt mias paddar under. Puff som får agera modell här.
 
 
 


0 Kommentarer till "lindor och paddar"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0