Nöjd

Har precis kommit hem ifrån stallarna. Jag åkte med Felicias hästsöktare, väldig trevlig tjej.

Jag gick med Oj Oj i ridhuset och på utebanan som jag startar på imorgon. Banan kändes bra, långt över förväntan!

Oj Oj är jätteglad och taggad, han trivs bra i sin box och är ju van med att vara på meeting. Mockade även och byte vatten och gav honom ett ton med mys!

Nu taggar vi!!



1 Kommentarer till "Nöjd"

Frida Fransson - En satsande dressyrryttare Skriver:

Såg dig på tävlingplatsen igår! Hade tänkt att jag skulle kolla på ponnykuren när du rider :)

Svar: Vad roligt, hoppas vi får bort lite energi tills dess.. =)
Lina Dolk

2013-03-30 | 08:59:01
Blogg/Hemsida: http://FriidaFransson.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0