Till Minne av Emma Wesén Cosmo

Idag blev jag tilldelat ett stipendium på 3000 kr på prisutdelningen, jag är väldigt stolt glad och rörd över det.
 
Det är ett stipendium som delas ut för Till Minne av Emma Wesén Cosmo
Emma tävlade även hon dressyr och kämpade med sin ponny. Tyvärr var Emma med sin familj i  Thailand 2004  när vågen kom och omkom tillsammans med två syskon. Hennes familj har nu startat ett stipendium som delades ut idag till mig.
 
Jag ska bära med mig detta stipendium med stolthet och kämpa vidare med min satsning.
 
Här hittade jag en väldigt fin artikel om vad som drabbade familjen http://www.sydsvenskan.se/inpa-livet/kropp--sjal/ett-liv-praglat-av-sorg/


2 Kommentarer till "Till Minne av Emma Wesén Cosmo"

Fanny A Skriver:

Grattis :D!

Svar: tack fanny!
Lina Dolk

2013-03-31 | 22:25:46
Anonym Skriver:

Grattis till stipendiet! Men fy, stackars Julia och hennes familj! Jag blev alldeles tårögd när jag läste artikeln...

Svar: ja jag med. Kämpar! <3
Lina Dolk

2013-04-01 | 13:05:24





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0