Vem är Puff

Fått lite frågor om Puff, och nej det är inte jag som äger honom :)

Han är kat C

Jag har honom just nu i träning och ska göra några starter med honom. Men han är till salu och kan därför säljas närsom.

Jag tycker han är en väldigt snygg kille som är rolig att jobba! Han är lätt att rida i form och lätt i handen. Han är lite busig att rida ut när man är flera men han tycker bara det är kul och har lite svårt att stå stilla. Lätt att hantera i boxen och fånga i hagen och sådant.

Han gick inte rakt in i trailern när vi skulle lasta idag, men vi har ju en annorlunda trailer där de åker bakåt. När vi skulle hem ifrån ridhuset gick han in direkt:) Väldigt snäll vid klippning då han stod prick stilla hela tiden när jag klippte han själv.

Lite info om honom :)



2 Kommentarer till "Vem är Puff"

Maja Skriver:

Galet fin!

2013-03-10 | 20:07:15
Blogg/Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/
Jennifer Skriver:

Jätte fin verkligen!

Svar: håller med dig =)
Lina Dolk

2013-03-10 | 21:11:12





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0