Bra träning för Emelie

Idag var jag väldigt nöjd med Oj Oj, mig själv också för den delen!
 
Jag har börjat hitta tillbaka till min ridning då jag är snabb och mer bestämd om vad jag vill få ut av en träning eller en rörelse. Jag åker inte häst längre, jag rider häst!!
 
Oj Oj var förövrigt väldigt mjuk och fin, dock har han känts något pyttelite trött de senaste dagarna, men det är nog för att han kommit ut på mer gräs. Tar ju ett tag att ställa om sig. Känns väldigt bra i den nya sadeln också, min sist blir mycket mer stabil.
 
Emelie var nöjd och då är jag nöjd!!
Måste passa på att berätta att Emelie gjorde en strålande helg på sin fina Briman i Örebro. Hon kom 2a i Intermediere II på 67,3 i lördags och 3a i söndagens Grand Prix på 66,8%
Måste va för att jag putsade och tvättade så bra ;) hehe
 
 


0 Kommentarer till "Bra träning för Emelie"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0