Fråga

Fick frågan om varför jag inte red kuren som jag var anmäld till i helgen?

Och svaret är att vi tänker annorlunda i år mot förr året, jag behöver inte längre jaga alla tävlingar för att nå SM kvalen utan de har jag redan. Det sliter väldigt mycket att åka långa resor som vi gör till tävlingarna så vi har helt enkelt bestämt oss för att göra färre starter i år. Allt för att få oss hålla hela året med viljan och fokusen och självklart undvika skador. Att rida de allra högsta Fei klasserna är svårt och tungt för hästarna och det är många travökningar de ska göra. Jag är rädd om min prins och därför tävlar vi nu mindre :)

Nästa start blir segersta!



3 Kommentarer till "Fråga"

Anonym Skriver:

Hej Lina! Jag ska beställa en spookskavaj men är lite osäker på vilken storlek jag ska beställa. Jag är ca157/158 cm och smal, vilken storlek rekomenderar du till mig då?:)

Svar: svarar i inlägg! =)
Lina Dolk

2013-05-13 | 09:40:58
Emma Skriver:

När är segersta tävlingen, o vart ligger den anläggningen? :) Skulle vara kul o kolla om det ligger nära.. :D

Svar: Segersta ligger utanför sthlm! Om tre veckor =) kolla ders hemsida så får du reda på allt! kram
Lina Dolk

2013-05-13 | 16:41:24
Emma Skriver:

Hittade tävlingen på Tdb nu och det var där vart jag trodde. Utanför Bålsta, bor där så kommer definitivt o kollar! :D

Svar: Då ses vi :)
Lina Dolk

2013-05-14 | 12:43:42





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0