Handskar

Häst och hund i Flen har dessa snygga sportiga handskar för försäljning, de ska köpas nästa gång jag är där! Snygga va? Väldigt sköna också!

Någon som testat dom?



2 Kommentarer till "Handskar"

Maja Skriver:

Sjukt snygga!!

Svar: eller hur :P
Lina Dolk

2013-05-31 | 20:13:19
Blogg/Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/
Anonym Skriver:

Hej Lina! :) måste bara berömma dig. Du verkar vara en underbar person och du rider otroligt bra! Jag tycker att man ser glädjen i din ridning och att du aldrig bestraffar hästen ( så som man tyvärr ibland ser på framridningar). Fortsätt så som du gör och lycka till på nm och sm , jag hejar på dig och Oj Oj!:) kram

Svar: tack snälla, denna kommentar uppskattar jag! <3
Lina Dolk

2013-05-31 | 20:29:27





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0