håret

Fråga: När du gör din munk, har du hårnålar med pärlor i den då? I så fall, hur sticker du in dem? Jag har ganska liten munk och sticker antingen in nålen i huvudet eller kommer den ut på andra sidan, om jag överhuvudtaget får in nålen.
 
Svar: Haha ja ibland gör det lite onjt när man ska sticka in nålarna ;) Den som vill vara fin få lite pin som det så fnit heter. Men jag använder mig av en tjock munk så det går bra!  Och då går dom heller inte igenom till andra sidan.
Så beställ den tjockaste! Kram!
 
 
 
 
 


1 Kommentarer till "håret"

Miranda Skriver:

Hej dunharnsån fin donat/ munk i håret när du tävlar! Kan du inte göra en film och visa ordentligt hur du gör?? Älskar din blogg!

2013-05-15 | 21:18:14
Blogg/Hemsida: http://www.ponnymirre.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0