idag

Idag är planen detta:
 
Elin har fixat stallet när jag kommer hem så det är bara att ta in hästarna så de får äta sin eftermiddagsmat, medan jag själv går in och byter om samt får i mig något att äta.
 
Oj Oj - Joggas, tror jag passar på att göra det utomhus på ridvägarna då vi har väldigt bra vägar och underlag att hålla oss på.
Puff- Longeras över bommar
E-type ridas ut.
 
Elin ska hjälpa Brolöten att hämta/lämna en häst kanske följer jag med henne på det! Vi får se vad tiden hinns med helt enkelt. Elin ska även hämta sin sadel som har varit inlämnad för omstoppning samt extra ilägg då hon vill ha mer stöd för knäna. Hoppas det blev bra!
 
Gillar denna nalle jag fick i Mantorp "Min ponny äger" och ja, vad vore vi ryttare utan vore fina hästar? Ingenting.
 


2 Kommentarer till "idag"

Anonym Skriver:

En liten fråga! Vad har du för foder till dina hästar? :) Jättefin blogg! :)

Svar: svarar i inlägg! =)
Lina Dolk

2013-05-21 | 16:02:00
Anonym Skriver:

Jo en liten fråga till, vet du vart nallarna är ifrån? De var väldigt söta :)

Svar: oj ingenaning fasktiskt, skriv till i Mantorps gästbok och fråga! =)
Lina Dolk

2013-05-21 | 19:11:00





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0