idag/igår

Igår
 
Puff- dressyr/hoppning filmer med mig
Indra- dressyr elin
etype- dressyr elin
Oj Oj - promenad med mig
 
Idag
E-type - kondition med elin
Indra- dressyr elin
Oj Oj - kondition med mig
Puff- Kondition med med
 
Ove har fått vila igår och idag!
 


1 Kommentarer till "idag/igår"

Tilde Skriver:

Hej Lina!!
Jag undrar om jag kanske kunde få komma ner med Casanova någon gång?? Det skulle vara jätte kul. Har föresten anmält mig till Gripen och det ska bli jätte kul ska också anmäla mig till Dagstorp i Skåne.<3 Casanova mår jätte bra och han är super fin!!:) Ska tävla i helgen och hoppas att det kommer att gå bra!!<3 Grattis för att du kom med i NM<3 MVH Tilde och Cassis med familj<3

Svar: Hej tilde! Grattis till i helgen, vad roligt! Vi kanske kan se till att ses i juli, fullt upp i juni nu. Krama casanova så mycket ifrån mig KRAM <3
Lina Dolk

2013-05-29 | 18:05:37
Blogg/Hemsida: http://totteochcasanova.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0