Oj Oj, my star!

Oj Oj går så himla bra just nu, han är glad och positiv till allt. Idag red jag honom själv med jag önskar att någon hade varit med och filmat och fotat så jag kunde dela med mig. Det känns bra inför kommande säsong!
 
På fredag ska han kollas igenom av en duktig massör för förebyggande syfte, alltid bra att göra.
 
Red även bästa Ove idag, red ut och bara hade kul!
 
Nu ska jag lägga sista timmarna idag på plugg, kämpa in i det sista! Imorgon jag har sista NP, så himla skönt efter alla 16 delar. Nästa vecka kommer jag hem sen kväll runt 21 både onsdag och torsdag då vi har konsert på onsdag och musikalrep på torsdag och fredag men på fredag jobbar vi 08-14 så jag är hemma tidigt ändå :)
 
Trycket vi har på våra skoltröjor!


0 Kommentarer till "Oj Oj, my star!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0