Resten är i skolan

De flesta är ju lediga idag! Men egentligen har jag skola idag då vi har Musikalrep hela dagen. Inte långt kvar nu premiär den 7 juni! Jag kan ju såklart inte vara med idag då jag tävlar, men jag har sett bilder ifrån idag! Måste säga att killarna ser otroligt snygga ut i sina nättröjor och smink! Hahah! 
 
Alla som är på scen har ju smink, det var inte så poppis ifrån killarnas sida ;) 
 
Två bilder ifrån förra året! 


1 Kommentarer till "Resten är i skolan"

Anonym Skriver:

Om man vill tävla Falsterbo hur gammal får man som högst vara på C och D ponny då? Får man tävla Falsterbo hela året man är 18 eller är det 16 års gräns? Svara gärna i ett inlägg, tack för grym blogg!

Svar: 16 år gäller för både c och d! =)
Lina Dolk

2013-05-10 | 14:07:47





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0