Sir Owein hoppar

Idag var vi iväg och hoppade med Ove i ridhuset, han är så duktig! Varken jag eller Elin kan avstånd och sådant men som tur var hjälpte Linnea P oss ned hinder och fota så det både kunde bli filmer och foton, TACK!

En dressyrryttare i dressyrsadel men Ove fixade det fint.



3 Kommentarer till "Sir Owein hoppar"

Ebba Skriver:

Du har inte funderat över att sälja honom som hopp-ponny? ;) Jäklar vad fint han hoppar!!!

Svar: han kan säljas som vad som ;) Bara han kommer till ett bra ställe och inte ridskola.
Lina Dolk

2013-05-26 | 16:43:46
Sanna Skriver:

Oj vad han hoppar lilla killen :D

Svar: han tycker det är roligt =)
Lina Dolk

2013-05-26 | 17:55:19
Anna Dagson Skriver:

Hej Lina!
Jag har en fråga som jag skulle vilja ta via telefon eller mail :) Kan du höra av dig till mig för jag hittar inte dina kontaktuppgifter :)
MVH // Anna

Svar: Hej!
[email protected]
0761367800
Hälsningar Lina
Lina Dolk

2013-05-27 | 13:22:27





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0