Svar på tal

Louise:
Du har charles owen hjälm när du tävlar va? Hur lyckas du ha dounat uppsättning med sedan hjälm över? Jag har en charles owen när jag tävlar, jag får dock knappt på den när håret är klart. Den trycks ner över pannan och trycker mot huvudet. Efter några timmar är den passbar och på gränsen till stor😦, några tips? Detta är ett stort problem då många uppfattar att jag tittar ner när det i själva verket är hjälmen som glidit.(Jag sätter även uppsättningen så långt ner det går) snälla hjälp, gillar din blogg super mycket 😊😍
 
Hej Louise!
Jag har en JW hjälm när jag tävlar, har aldrig testat en Charles Owen hjälm så jag vet inte om det är någon skillnad. Kanske är att JW inte töjer ut sig, men jag sätter min dounat långt ner och pressar på hjälmen sen sitter det där de ska. Tack snälla!! Kram


1 Kommentarer till "Svar på tal"

Anonym Skriver:

JW är ju en Charles owen hjälm :p

Svar: jamen dåså ;)
Lina Dolk

2013-05-16 | 14:43:26





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0