Tävlingsläxa

Jag har fått läxa av Emelie där jag ska skriva ner ALLT om hur jag vill ha det innan, under och efter tävlingen.
Det ska vara alltifrån hur jag äter, sover, packar, tränar , vilka tävlingskläder ska med, vem som filmar/fotar, vem som skrittar fram, hur länge jag rider fram osv. Ni förstår att det är endel att tänka på.
 
Kan lägga upp det här med sedan om ni skulle vilja se? Allt detta görs för att in i minsta detalj ska allt vara klart och fokusen ska ligga på att få ut det bästa hela tiden vid tvälingsdagen.
 
Inget åt slumpen. Jag måste även bli lite bättre på att tagga till inför start, kanske måste skaffa en spellista i mobilen som jag alltid lyssnar på innan start? Sätta mig i bilen och memorera hela pogrammet med min favvolåt?
 
Jag är äldre nu och måste ta mera ansvar för hur jag ska få ut det bästa =)
Jag är inte lika liten som bilden nedan där med Lilla Prim nu höjer vi kraven på allt.
 


1 Kommentarer till "Tävlingsläxa"

Emma - En Allroundryttare! Skriver:

Åh jag vill gärna se din planering innan start.

Svar: den kommer! =)
Lina Dolk

2013-05-07 | 14:04:23
Blogg/Hemsida: http://enallroundryttare.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0