Tävlingsplatsen

Utvärdering tävlingsplatsen igår:
 
Vart: Örebro
Parkering: på en gräsyta med mycket utrymme så det vart inte så trångt, det var skönt! Man kunde även stå vid trailern och se över tävlingsbanan vilket var kul då jag såg många ekipage igår.
Framridningen: I ett stort ridhus med väldigt bra underlag, super!!
Funktionärer: Alla var väldigt trevliga och glada!
Tävlingsbanan: Utomhus, även där var det bra underlag, viktigast av allt när man är iväg och ätvlar och det är att banorna är bra.
 
Övrigt: Starttiderna hölls och det var bra ljud ifrån speakern så man var uppdaterad hela tiden. Det enda minuset jag ger är att Ove glömdes bort på prisutdelningen, när man rider ungponny så ska man få rosett om man rider över 64% Det är inte första gången det missas utan även på andra ställen, det får faktiskt bli bättring då ungponnierna förtjänar att få komma in på prisutdelningen när de klarat sitt mål för att få det. Även nyttigt för de yngre att vara med på prisutdelning med andra hästar. Elin sa till så visst fick jag min rosett men tråkigt när man själv måste påminna om det.
 
Annas kommer jag absolut komma tillbaka och tycker andra också ska åka dit för att tävla och ha roligt :)
 
 
 
 
 
 
 


0 Kommentarer till "Tävlingsplatsen"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0