Ariat vinterstövel

I alla år har jag tränat i klumpiga vinterstövlar , varma men otroligt klumpiga. Så vi har pratat om att köpa ett par ordentliga ridstövlar som tål kyla så jag kan träna ordentligt i vinter med bra stöd och komma nära hästen.

Sarali som är Elins kompis hade mingelkväll på Kvalité häst och hund i Flen ikväll för hennes elever så vi var också inbjudna. 
De visade då upp dessa stövlar och de föll både mig och elin i smaken direkt. De ska tåla upp till -20 grader utan att man fryser.

Ska rida i dom imorgon så återkommer hur de känns på häst. Men otroligt sköna att gå i. 

Ariat är nytt märke för mig, och även premiär med bruna stövlar också:)

Vad tycker ni?





De fick bli en liten present för detta otroliga år på tävlingsbanan.


5 Kommentarer till "Ariat vinterstövel"

Fia Skriver:

Jätte kul att träffa dig i kväll. Sååå snygga stövlar❤️
Kram tant brun

2013-11-20 | 20:44:57
Blogg/Hemsida: http://soffiajohansson.blogg.se
Fia Skriver:

Jätte kul att träffa dig i kväll. Sååå snygga stövlar❤️
Kram tant brun

2013-11-20 | 20:44:57
Blogg/Hemsida: http://soffiajohansson.blogg.se
Saga Skriver:

Oj så fina!

2013-11-20 | 20:47:59
Vendela Skriver:

Min mamma har ett par och de ska tydligen vara helt underbara!

2013-11-20 | 21:33:24
Ellen Skriver:

Superfina! Jag älskar Ariat, finns inget skönare. Och är man noga med att sköta dom så håller de ett braaaa tag :-).

2013-11-21 | 09:51:33





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0