C-ponny

Något som varit extra kul i helgen är att c-ponnierna har stått upp ordentligt. Vi har levererat fantastiska procent! Vi har höjt c-ponnys nivå ordentligt. Heja oss tjejer! 
 
Vilket även borde vara att vi också borde ha chanser till Globen (som endast D-ponny får ställa upp i) vi är ju fasiken riktigt bra. Höjer min röst för kategorie c! 




5 Kommentarer till "C-ponny"

Miranda Skriver:

Det tycker jag med

Svar: ja åh vill vrkligen rida i globen!
Lina Dolk

2013-11-03 | 20:17:41
Anna D Skriver:

Facebook grupp för C & ev B ponnies MAYBEE
Eller vem skall man försöka påverka? Dvs vem håller i. Globen uttagningen?
KRAM

Svar: det vore något!
Lina Dolk

2013-11-03 | 20:17:48
Cornelia Skriver:

Hej Lina! Du kanske inte kommer ihåg mig men jag och min mamma gick förbi dig när du skulle in till prisutdelningen efter küren idag. Min mamma sa grattis men jag vågade inte..

Här vågar jag iallafall skriva! Du gjorde superfina ritter och du är verkligen ett team med Oj oj det ser man. Han ser så glad ut när du rider! (:

Jag såg dig även på ponnyderbyt detta året när jag också tävlade och du tog hand om hästarna och tänker verkligen på deras bästa. det är så kul att se!

Du är verkligen min förebild och jag hoppas du tar åt dig :D

Kram och lycka till i fortsättningen <3

Svar: <3!!!
Lina Dolk

2013-11-03 | 20:33:28
Blogg/Hemsida: http://cornelias.horseworld.se
Miranda Skriver:

Kan du inte göra en video där du visar hur man gör snygga knoppar utan att sy dom . Du har alltid så snygga knoppar men man kan väl få dom lika fluffig och piffig utan att sy dom eller? Snäll gör en video och visa!

Svar: ja asbolut! mån får lika stora och fina men de håller bättre om man syr =)
Lina Dolk

2013-11-03 | 21:02:05
Blogg/Hemsida: http://mirandapadellaro.horseworld.se
Alva Skriver:

Jag håller så med dig! Jag tycker det är lite diskriminerande att C-ponnyerna inte får rida Globen. :/Tänkt om man är liten men ändå jätteduktig, och så får man inte rida Globen, fast man egentligen förtjänar att göra det. Grattis du var så bäst idag och hela helgen! Du förtjänar verkligen att rida Globen du med! ;) kram <3 =)

Svar: ja trist faktiskt! tack snälla!=)
Lina Dolk

2013-11-03 | 21:27:08





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0