donar lite

Idag så har jag inte varit alls i mitt egna stall, utan Elin tog stallet och fixade hästarna. Jag åkte direkt till Brolöten efter skolan och tog hand om helgens packning efter tävlingen och såg till att börja packa om inför helgens starter.
Lastbilen behövde även ses över lite och röja i ordning lite plock där.
 
Valle blev även riden , alltid lika roligt såklart :)
 
I helgen blir det sent, Jönköping som gäller och det är ju en bra bit att åka. Men tävlingsplatsen gillar ju jag och har presterat bra där så man kan hoppas på lite flyt även i helgen ;)
 
Jag startar Fei juniorklassen strax innan 15, sedan rider Emelie vid 19 och jag 19.40 som det ser ut nu. Två klasser för första gången på samma dag för mig och Valle så vi lär väl vara hemma igen till midnatt, mysigt ;)
 
 


0 Kommentarer till "donar lite"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0