flaggan/förbundsmärket

Fråga: Hej jag undrar bara lite om märkena på din kavaj :)

Ja jag antar att dom som tävlat internatianellt har dom?
och hur får ni dom får ni en kavaj av ridsportförbundet eller får ni bara märkena och få sätta fast dom själva?Vet att många hoppryttare har dom på västen och det måste vara svårt att sy fast.
Ja är dom fast sydda, men du kan nog rensa ut den här röran och berätta om dom :)
 
Svar: Hej!
Det är förbundsmärke samt svenskaflaggan som jag har på kvajen. Förbundsmärket fick vi löst skickat till oss inför NM och flaggan skulle vi köpa till och sätta på samtidigt. De sys på av oss själva men förbundet står för märkena =)
De ryttare som represnterar Sverige på mästerskapen samt internatonellt bär de.
 
Bilder ifrån NM och Ungern
 
 
 
 
 
 
 
 


4 Kommentarer till "flaggan/förbundsmärket"

Camilla Skriver:

OJ, vilket kul system egentligen! tar du då bort märkena och syr fast dem igen när du byter till en annan kavaj (växt ur den gamla, smutsig, sönder...) ??

Svar: japp jag bytte kavaj nydligen så då fick mamma sy om dom =)
Lina Dolk

2013-11-24 | 16:24:38
Blogg/Hemsida: http://camillas.forme.se
Malinda Skriver:

Hur gör du nu med märkena när du inte får tävla ponny internationellt längre? Har man de för alltid eller? :)

Svar: jag tror man får ha de ett år. Ska kolla upp det vet inte alls säkert =) kram
Lina Dolk

2013-11-24 | 19:43:48
Tilde Skriver:

Hej Lina! Jag tänkte bara säga att jag har bytt bloggadress. Tänkte att du kanske ville kika in och kolla lite på bilder och vedior på Casanova. Kram Tilde och Casanova<3

Svar: då ska jag kolla in den, tack! kram
Lina Dolk

2013-11-25 | 08:04:02
Blogg/Hemsida: http://tildecarlengard.blogg.se
Erica Skriver:


Va roligt och lite intressant :) fin blogg med!!

Svar: tack snälla!=)
Lina Dolk

2013-11-26 | 22:46:32
Blogg/Hemsida: http://icusen.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0